HomeVerkiezingenWedstrijd autocampagne

Wedstrijd autocampagne

Soms zou je meer SGP willen

Soms zou je meer SGP willen. Deze leus ben je misschien al regelmatig tegengekomen op social media. Bijvoorbeeld als reactie op berichten over eenverdieners. Of over de zwakke Defensie-positie van Nederland, of… ga zo maar door. Soms zou je best willen dat de SGP wat groter is.

Autoreclame

In de laatste drie weken voor de verkiezingen willen we die boodschap ook brengen via autoreclame. We hebben prachtige stickers met deze slogan. Die kan op de ruit van auto, bus of vrachtauto geplakt worden.
Er zijn vijfduizend stickers beschikbaar en die mogen van Maastricht tot Leeuwarden en van Middelburg tot Groningen de weg op.

Wedstrijd

De SGP wil mensen die op deze manier campagne voeren voor de SGP, graag belonen. Daarom is besloten om de laatste 14 campagnedagen (donderdag 23 februari tot dinsdag 14 maart) elke werkdag iemand te selecteren en een bedankje te geven.

Het is de moeite waard om zo’n sticker te bestellen en mee te doen, want er zitten unieke prijzen bij. Wat dacht u van een dagje meelopen bij de fractie in de Tweede Kamer? Of een diner met Kees van der Staaij? Er zitten ook andere cadeau’s bij, zoals een boekenbon of een mooie concertbon. Doe mee en maak kans op een mooie prijs!

Hoe werkt het?

1. Bestel de sticker op www.sgp.nl/webshop
  2. Plak de sticker op de ruit van je auto, trekker, bus of vrachtwagen.
  3. Maak er een mooie, originele, leuke foto of video van en deel deze foto op Facebook of Twitter (creativiteit wordt beloond) en plaats in het bericht de hashtag:

#somszoujemeerSGPwillen

Wanneer je geen beschikking hebt over Facebook of Twitter, kom dan naar een van onze verkiezingsbijeenkomsten. Wie weet zien wij daar jouw auto staan met sticker en win jij op deze avond een van de prijzen!

SUCCES!